Smoothie antiinflamator cu ghimbir si grepfrut

by “Grepfrutul este o sursa foarte buna de vitamina C si antioxidanti—si constituie o baza foarte buna pentru aceasta reteta de smoothie! Combina grepfrut cu turmeric si ghimbir proaspat pentru proprietatile lor antiinflamatorii, banane pentru gustul lor dulce si nuci caju pentru grasimi sanatoase si ai obtinut o bautura perfecta pentru un mic […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

“Grepfrutul este o sursa foarte buna de vitamina C si antioxidanti—si constituie o baza foarte buna pentru aceasta reteta de smoothie!

Combina grepfrut cu turmeric si ghimbir proaspat pentru proprietatile lor antiinflamatorii, banane pentru gustul lor dulce si nuci caju pentru grasimi sanatoase si ai obtinut o bautura perfecta pentru un mic dejun rapid.


Daca nu esti convins de proprietatile deosebite ale turmericului, te invitam sa citesti mai multe informatii aici.

Poti adauga si o mana de frunze de spanac, pentru a-ti lua si portia de verdeata!


Pentru prepararea unei portii, care nu iti va ocupa mai mult de 5 minute din programul de dimineata, vei avea nevoie de:

Ingrediente

1 grepfrut, curatat de coaja si samburi
1 banana inghetata, taiata (poate fi si proaspata, dar bine coapta)
2 linguri nuci de caju crude
¼ lingurita turmeric pudra
o bucata de aprox. 1,2 cm radacina de ghimbir, taiata marunt
½ cana apa

+ un blender decent

smoothie-antioxidant

Mod de pregatire

Se pun toate ingredientele in blender si se amesteca pana la omogenizare. Se serveste imediat.”[1]

SURSE

  1. https://viataverdeviu.ro/smoothie-antiinflamator-ghimbir
  2. Foto: viataverdeviu.ro
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Sănătate Spirituală

Sănătate Spirituală - Spiritualitate, Medicina Alternativă, Ezoterism și Psihologie. Contact: office@sanatatespirituala.ro