Smoothie antiinflamator cu ghimbir si grepfrut

Distribuie!
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

“Grepfrutul este o sursa foarte buna de vitamina C si antioxidanti—si constituie o baza foarte buna pentru aceasta reteta de smoothie!

Combina grepfrut cu turmeric si ghimbir proaspat pentru proprietatile lor antiinflamatorii, banane pentru gustul lor dulce si nuci caju pentru grasimi sanatoase si ai obtinut o bautura perfecta pentru un mic dejun rapid.


Daca nu esti convins de proprietatile deosebite ale turmericului, te invitam sa citesti mai multe informatii aici.

Poti adauga si o mana de frunze de spanac, pentru a-ti lua si portia de verdeata!


Pentru prepararea unei portii, care nu iti va ocupa mai mult de 5 minute din programul de dimineata, vei avea nevoie de:

Ingrediente

1 grepfrut, curatat de coaja si samburi
1 banana inghetata, taiata (poate fi si proaspata, dar bine coapta)
2 linguri nuci de caju crude
¼ lingurita turmeric pudra
o bucata de aprox. 1,2 cm radacina de ghimbir, taiata marunt
½ cana apa

+ un blender decent

smoothie-antioxidant

Mod de pregatire

Se pun toate ingredientele in blender si se amesteca pana la omogenizare. Se serveste imediat.”[1]

SURSE

  1. https://viataverdeviu.ro/smoothie-antiinflamator-ghimbir
  2. Foto: viataverdeviu.ro

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Sănătate Spirituală!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Sănătate Spirituală

Sănătate Spirituală - Spiritualitate, Medicina Alternativă, Ezoterism și Psihologie. Contact: office@sanatatespirituala.ro

You may also like...

Citește mai multe:
Calitatile terapeutice ale leusteanului

Numărul de Aur

Lămâia – fruct ce ne oferă o altă perspectivă asupra vieţii

Protestul împotriva vaccinării obligatorii continuă. Costel Stanciu: „Ploaia nu ne împiedică să luptăm pentru drepturile copiilor noștri. Credem că într-un fel sau altul lucrurile sunt deja aranjate și putem avea surprize la votul final”

Uleiul esential care te ajuta sa te relaxezi

Închide