De ce sa consumi banane la micul dejun si cum e cel mai bine sa faci asta

by “O banana la micul dejun e o adevarata minune pentru sanatate. Specialistii ne dezvaluie ce beneficii avem daca mancam cate o banana dimineata. Dintr-un mic dejun sanatos, nu au cum sa lipseasca proteinele, carbohidratii si grasimile sanatoase. Totusi, ce se intampla atunci cand esti la dieta si nu iti permiti sa faci tot felul de combinatii care ti-ar compromite […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

“O banana la micul dejun e o adevarata minune pentru sanatate. Specialistii ne dezvaluie ce beneficii avem daca mancam cate o banana dimineata. Dintr-un mic dejun sanatos, nu au cum sa lipseasca proteinele, carbohidratii si grasimile sanatoase. Totusi, ce se intampla atunci cand esti la dieta si nu iti permiti sa faci tot felul de combinatii care ti-ar compromite silueta? Ai la indemana o alegere simpla si sanatoasa: banana. Afla cate beneficii are!

Bogata in nutriente

Sursa de potasiu, magneziu, fibre si vitamine din complexul B, banana iti da energie pe parcursul unei zile si alunga pofta de mancare. in plus, nu vei mai simti nevoia de dulce, deoarece banana contine si zaharuri. O poti manca atat la micul dejun, cat si ca o gustare.

Usor de digerat

Exista un motiv pentru care medicii pediatri recomanda acest fruct in special copiilor –bananele sunt foarte usor de digerat si un ajutor binevenit in micile probleme cauzate de indigestie. Asadar, daca stii ca ai astfel de “afectiuni” si un stomac sensibil, bananele te pot ajuta.

Banana contine foarte multe vitamine. Iata proprietatile terapeutice

Confera relaxare

Daca esti tensionata inca de cand te-ai trezit si simti nevoia de putina destresare, ia o banana! in cazul in care nu stiai, contine triptofan, o proteina pe care corpul tau o transforma in serotonina si astfel iti creeaza o stare de bine.

Te ajuta sa slabesti

Desi se spune ca bananele ingrasa, un astfel de fruct la micul dejun nu iti poate face rau. Important este sa o mananci alaturi de un pahar de apa calda cu lamaie. Aceasta combinatie stimuleaza digestia si te ajuta sa elimini excesul de grasime din organism. Enzimele din banana si apa cu lamaie actioneaza direct asupra toxinelor din corp si favorizeaza hidratarea. Atentie insa! Daca mananci banane seara s-ar putea sa iei in greutate.

Nu si pe stomacul gol

Desi are vitamine si minerale, o banana nu este suficienta pentru micul dejun, mai ales daca e mancata pe stomacul gol. in plus, cantitatea de zaharuri pe care o contine e posibil sa te faca sa te simti obosita sau sa iti dea o stare de somnolenta. Prin urmare, specialistii in nutritie recomanda consumul acesteia dupa un alt fel de mancare potrivit pentru micul dejun. Poti alege un iaurt grecesc cu cereale integrale sau o omleta cu rosii si salata verde.”[1]

SURSE

  1. https://sanatate.bzi.ro/de-ce-sa-consumi-banane-la-micul-dejun-si-cum-e-cel-mai-bine-sa-faci-asta-80895
  2. Foto: sanatate.bzi.ro
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Sănătate Spirituală

Sănătate Spirituală - Spiritualitate, Medicina Alternativă, Ezoterism și Psihologie. Contact: office@sanatatespirituala.ro