Cele 4 activitati zilnice care iti fac creierul mai puternic!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

“Simti ca si cum creierul nu iti functioneaza la capacitate maxima chinuindu-te destul de mult sa gasesti o strategie pentru a rezolva o problema? Exista, insa, cateva activitati pe care le poti adauga in viata pentru a mentine acest regres sacaitor.

De fapt, exista patru activitati despre care s-a dovedit stiintific ca ajuta si fac mai puternic creierul, il stimuleaza. Gandeste-te la creier ca la un muschi care trebuie lucrat, hranit si caruia trebuie sa ii oferim odihna pentru a deveni puternic.

FA EXERCITII CARDIO

Exercitiile sunt foarte bune pentru creier deoarece ajuta la imbunatatirea fluxului sanguin, furnizand astfel toti nutrientii si oxigenul de care are nevoie pentru a functiona optim si sanatos. Puteti opta pentru orice exercitii cardiovasculare pe care le preferati, insa specilistii recomanda mersul pe jos, alergatul sau plimbatul cu bicicleta.

De ce? Pentru ca toate aceste tipuri de exercitii va solicita creierul in mica sau mare masura. Executarea unor sarcini mentale din timpul exercitiilor ajuta la crearea unor noi conexiuni in creier dar si cresterea puterii sale.

INVATA CEVA NOU

Creierul tau trebuie sa fie totdeauna pastrat activ. Nu este precum pantofii sau anvelopele care se uzeaza cu cat le folosesti mai mult. Acesta este motivul pentru care este indicat ca in fiecare saptamana sa iti acorzi cateva ore pentru a invata ceva nou benefic creierului tau. O idee buna ar fi sa inveti sa stapanesti o abilitate noua, sa inveti o limba straina, un stil de dans ori un instrument muzical. In momentul in care faceti asta creierul este solicitat, moment in care apar noi conexiuni benefice acestuia.

ORDONEAZA-TI MINTEA

Stresul isi poate lasa, cu singuranta, amprenta asupra creierului tau diminuand capacitatea acestuia de a invata lucruri noi, de a pastra si a-si aminti detalii ori de a produce ceva creativ. Meditatia este un lucru benefic pentru organ care functioneaza tot timpul, mai ales in timpul orelor de somn. Acest lucru se poate face in cateva minute chiar si in timp ce esti la birou sau acasa. Faci yoga, asculti muzica, scrii in jurnal, compui poezii, orice te face sa te relaxezi.

HRANESTE-TI CREIERUL

In afara de solicitarea si relaxarea creierului tau, este important sa ii dai nutrientii de care are nevoie, si anume acizi grasi omega-3 si flavonoide, adica pigmenti de plante cu proprietati antioxidante puternice. Aceste substante nutritive sunt cunoscute pentru optimizarea sanatatii si functionarea creierului.

creier-692x360

Acizii grasi omega 3 se pot obtine din alimente precum oua, nuci, seminte, tofu, soia, varza de Bruxelles, conopida, carne de vita, creveti si peste gras precum sardinele si somonul. Flavonoidele se pot obtine din cafea, fructe de padure, mere, portocale, ceapa, rosii, salata verde si ardei iute.”[1][2][3][4]

SURSE

  1. http://caplimpede.ro/cele-4-activitati-zilnice-care-iti-fac-creierul-mai-puternic/
  2. http://caplimpede.ro/cele-4-activitati-zilnice-care-iti-fac-creierul-mai-puternic/2/
  3. http://caplimpede.ro/cele-4-activitati-zilnice-care-iti-fac-creierul-mai-puternic/3/
  4. http://caplimpede.ro/cele-4-activitati-zilnice-care-iti-fac-creierul-mai-puternic/4/
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Sănătate Spirituală

Sănătate Spirituală – Spiritualitate, Medicina Alternativă, Ezoterism și Psihologie.
Contact: office@sanatatespirituala.ro